Пошуковий запит: (<.>A=Халимон І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Халимон І. Й. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Й. Халимон // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 1. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_1_40
|
2. |
Халимон І. Й. Таксономія Блума та її застосування на заняттях з країнознавства [Електронний ресурс] / І. Й. Халимон, С. І. Шевченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 58. - С. 302-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_58_115
|
3. |
Халимон І. Й. Структура і зміст навчального посібника з англійської мови як другої спеціальності [Електронний ресурс] / І. Й. Халимон // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2011. - Вип. 29. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2011_29_56
|
4. |
Шевченко С. І. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 126–131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_2_25
|
5. |
Шевченко С. І. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень [Електронний ресурс] / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_3_25
|
6. |
Халимон І. Й. Роль тренувальних тестів LMS Moodle у навчанні студентів лінгвістичного профілю [Електронний ресурс] / І. Й. Халимон, С. І. Шевченко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 72, № 4. - С. 246-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_72_4_21
|
7. |
Халимон І. Й. Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори [Електронний ресурс] / І. Й. Халимон, С. І. Шевченко, А. П. Штепура // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 4. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2015_4_17
|
8. |
Шевченко С. І. Результати пробного навчання автономного іншомовного аудіювання майбутніх учителів [Електронний ресурс] / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(3). - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(3)__33
|
9. |
Халимон І. Й. Роль навчальних стратегій у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Й. Халимон // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 308-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_52 Проаналізовано зарубіжні публікації з проблеми використання навчальних стратегій. З’ясовано сутність та основні риси навчальних стратегій. Подано їх класифікацію та модель навчання користування ними. Зроблено висновок про важливість оволодіння навчальними стратегіями з точки зору формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Аргументовано, що усвідомлене володіння навчальними стратегіями створює умови, з одного боку, для більш ефективного власного навчання, а з іншого – для їх подальшого застосування вчителем у процесі навчання іноземної мови своїх учнів, тобто переходить у галузь методичної компетенції.Проанализированы зарубежные публикации по проблемам использования учебных стратегий. Выяснена сущность и основные черты учебных стратегий. Показаны их классификация и модель обучения пользования ими. Сделан вывод о важности овладения учебными стратегиями с точки зрения формирования профессиональной компетентности будущего учителя иностранных языков. Аргументировано, что осознанное владение учебными стратегиями создает условия, с одной стороны, для более эффективного собственного обучения, а с другой – для их дальнейшего применения учителем в процессе обучения иностранному языку своих учеников, то есть переходит в область методической компетенции.
|